Waarom kunt u ons niet bezoeken?

Huidige huisvesting

Na oprichting in 1994 vanuit een omgebouwde bijkeuken, verhuisden wij In 2003 naar een modern kantoorpand. Als snel kregen we personeel erbij met alle voor- en nadelen van dien. Na een veel bewogen en super interessante periode van 26 jaar zijn we sinds 2020 gevestigd in een tot werkkantoor ingerichte Zweedse blokhut, achter op ons erf. Wij hebben al lang geen personeel meer. Simpeler geformuleerd, wij zijn met z’n tweeën overgebleven in een een totaal andere setting van rust, ruimte, natuur, landerijen en eeuwen oude akkers.

Bijna 40 dienstjaren, 28 jaar zelfstandig ondernemen

Na bijna 40 dienstjaren, waarvan 28 jaar als zelfstandig ondernemers, zijn wij er wel achter dat alles in de 1e plaats slechts draait om geluk en gezondheid en in de 2e plaats om kennis en ervaring. Dat glanzende kantoren, zakelijke opsmuk en een zaal vol personeel, uiteindelijk niet hetgeen is geweest wat het bestaansrecht al die jaren heeft gebracht. Gelukkig hebben wij van die twee eerste genoemden – kennis en ervaring – meer dan voldoende in huis.

Andere setting andere methoden

Het is onze bewuste en wel overwogen keuze geweest om de laatste jaren van ons werkzame leven in deze sferen van rust, omgeven door natuur, te werken aan uw technische projecten. Dit betekent echter wel dat het eigenlijk niet meer echt mogelijk is om ons te bezoeken. Wij hebben daar simpelweg de faciliteiten niet meer voor. Als het echt niet anders kan en het gaat om een concreet vraagstuk, dan kan onze constructeur u op uw locatie bezoeken. Alleen bij hoge uitzondering kan hij u uitnodigen om naar onze locatie te komen.

Alles via de elektronische snelwegen

Zoals gezegd, onze constructeur heeft er bijna 40 dienstjaren opzitten. Overladen met kennis en ervaring richt hij zich steeds meer op projecten die hem het meest aanspreken en motiveren om nog een flink aantal jaren door te gaan. Het gaat dan veelal om zaken die verband houden met materialenleer, sterkteleer en het uitvoeren van sterkteberekeningen. Kortom het meer specialistischer werk. En nu wil het geval dat dit type werk zich uitstekend leent om alles via de elektronische snelwegen te laten verlopen. Dat zette zo’n 10 jaar geleden al een beetje in en is nu feitelijk de dagelijkse gang van zaken.